Amaç

Turgay Saracoğlu’nun, Almanya’da gördüğü öğrenim ve kazandığı mühendislik disiplini ile 1975’de Türkiye’ye dönerek kurduğu Sarmak, kompresör sektöründe yıllar içinde edindiği sağlam konumu marka kimliğine de yansıtmak istiyordu.

Süreç

Sarmak’ı sektörün önemli oyuncularından biri haline getiren, müşteri ve tedarikçileriyle kurduğu güvene dayalı ilişkilerin yanı sıra eşine az rastlanır bir disiplinle mühendislik yapıyor olmalarıydı. Sarmak’ın yeni marka kimliği ‘Mühendis’ olduğunu mutlaka hissettirmeliydi.

Sonuç

Türk Tutkusu, Alman Disiplini.

Logo

Öncesi / Sonrası

Kimlik

Katalog

Kampanyalar

Web

İletişim

Müzeyyen Sokak № 8/1 34740
Suadiye İstanbul Tr
+90 216 368 19 60 pbx

Hande Metin

İnsan Kaynakları

hande[at]cocuklar.com.tr